Шановний клієнте!
Якщо ви опинилися на цій сторінці, ймовірно, щось пішло не так під час виконання замовлення, і ви залишилися незадоволені покупкою.
Не хвилюйтеся — ми поважаємо ваші права і зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію швидко та зручно для вас.
Нижче наведено інформацію, яка допоможе вам легко оформити повернення товару.
I. Повернення та обмін
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” покупець може:
- 1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
- 2. Повернути товар належної та неналежної якості.
- 3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- 1. Товар, у котрого є чек;
- 2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
- 1. Повідомити про намір повернути оплачений товар. Для здійснення права на відмову, ви повинні повідомити нам fitmarket.ua про своє рішення повернути товар з заявою (наприклад, лист, направлений поштою або електронною поштою);
- 2. Повідомте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. Це дозволить нам швидше опрацювати ваше звернення та провести повернення без затримок..
- 3. Після отримання товару ми здійснюємо повернення коштів або обмін на інший товар протягом трьох робочих днів.
- 4. Усі послуги перевізників, а також комісії за переказ коштів оплачуються клієнтом.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- 1. Повідомити про намір повернути оплачений товар. Для здійснення права на відмову, ви повинні повідомити нам fitmarket.ua про своє рішення повернути товар з заявою (наприклад, лист, направлений поштою або електронною поштою);
- 2. Повідомте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. Це дозволить нам швидше опрацювати ваше звернення та провести повернення без затримок.
- 3. Після отримання товару ми здійснюємо повернення коштів або обмін на інший товар протягом трьох робочих днів.
- 4.Усі витрати на послуги перевізників та комісії за переказ коштів оплачує наша компанія
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою – Голосіївський проспект, 70, 03040 м. Київ, Україна
II. Інформація про використання гарантії споживачем
Відповідно до чинного законодавства, ми не-семо відповідальність перед споживачами згідно з положеннями Цивільного кодексу України — як для фізичних, так і для юридич-них осіб.
У разі виявлення дефектів ви маєте право:
- Подати заяву з вимогою про зниження ціни;
- Вимагати повернення коштів (крім випадків, коли дефект є незначним);
- Вимагати обміну товару на новий через наявність дефектів;
- Вимагати усунення дефекту.
Ми зобов’язуємося надати відповідь на вашу заяву або звернення протягом 14 днів з моменту отримання.
Гарантійні питання можуть бути складними, тому ми рекомендуємо ознайомитися з відповідними положеннями Цивільного кодексу України, де детально описані ваші права як споживача.
Наш магазин діє відповідно до вимог законодавства та поважає права своїх клієнтів.
Ми рекомендуємо Вам задати будь-які питання за адресою: fitmarketukraine@gmail.com
